Klantenservice
Vragen over onze producten
Onze Algemene Voorwaarden vind je hier.
Onze Privacy Statement kun je hier nalezen.
Ja, alle prijzen van artikelen zijn inclusief BTW.
Ja, onze producten zijn te koop bij Theehuis Koekkoek
Om kwaliteit te waarborgen werkt GLUK alleen samen met leveranciers die voldoen aan de hoogste Europese voedingsregelementen. De thee komt uit ons assortiment komt uit China, India en Zuid-Afrika.
Onze biologische thee geven wij het ‘Zuiver’ kenmerk. Dus wanneer je dit bij een thee ziet staan, betekent dat dit een biologische thee is.
Jazeker! Neem vrijblijvend contact op om te mogelijkheden te bespreken.
Betalen & verzenden
Je betaalt eenvoudig online met Ideal via je eigen bank.
Bestellingen voor 15.00 uur worden binnen 2 werkdagen naar je verstuurd.
Past je pakketje door de brievenbus? Dan bedragen de verzendkosten €3,50. Is het pakket groter? Dan betaal je €6,50 per pakket.
Ja, dat kan! Kies bij het afrekenmenu de optie ‘afhalen’. Er worden dan geen verzendkosten berekend. Je pakketje kun je dan afhalen in onze showroom in Berlicum. Dit kan in principe elke dag op afspraak.
Onze verzendkosten zijn gebaseerd op verzending binnen Nederland. Als je ons een mailtje stuurt met daarin je bestelling, dan laten we je weten wat de kosten zijn en kun je op basis daarvan beslissen of je de bestelling wilt plaatsen. Indien akkoord, dan zorgen we dat je een betaallink ontvangt om de betaling te voldoen waarna wij voor je aan de slag gaan.
Overig
Neem gerust contact met ons op via info@puurgluk.nl. Wij beantwoorden graag al je vragen.